Hantera min order

Ändringar i ordern

Kan jag lägga till artiklar i min order?

Nej, det går inte att lägga till artiklar i en befintlig order.

Om du vill ändra din order kan vi i vissa fall makulera den, förutsatt att den inte redan har packats eller skickats. Kontakta vår kundservice omgående om du önskar detta.

Kan jag ta bort artiklar från min order?

Det är möjligt att makulera delar av en order om artikeln/artiklarna inte redan har skickats. Ta kontakt med kundtjänst på [email protected] för att få hjälp med detta.

OBS. Undantag vid tillverkningsvaror. Läs mer här: köpvillkor

Kan jag ändra leveransadress i min order?

Vi kan inte ändra leveransadress i en befintlig order, men vi kan makulera din order om den inte redan är skickad. Ta kontakt med kundtjänst på [email protected] för att få hjälp med detta.

Kan jag byta namn eller ändra några andra kontaktuppgifter i min order?

Kontakta kundtjänst direkt. Om ordern inte har skickats kan vi ofta hjälpa till att uppdatera kontaktuppgifterna.

Makulera order

Hur makulerar jag min order?

Kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt via mejl eller telefon för att begära makulering. Uppge ordernummer för snabbare hantering.

När kan jag senast makulera min order?

Du kan makulera din order så länge den inte har börjat hanteras eller skickats från vårt lager. Ju tidigare du kontaktar oss, desto större chans att vi hinner stoppa den.

OBS. Med undantag vid tillverkningsvaror. Läs mer här: köpvillkor

Kan jag makulera delar av min order?

Det är möjligt att makulera delar av en order om artikeln/artiklarna inte redan har skickats. Ta kontakt med kundtjänst på [email protected] för att få hjälp med detta. 

OBS. Undantag vid tillverkningsvaror. Läs mer här: köpvillkor

Kan jag makulera en tillverkningsvara?

Nej, tillverkningsvaror (måttanpassade produkter) kan inte makuleras då det inte är returrätt på dessa artiklar. Läs mer här: köpvillkor

Inte fått svar på dina frågor? Klicka här!

loader